laatste dag Koh chang - Reisverslag uit Ban Khlong Hin, Thailand van richardenmarc - WaarBenJij.nu laatste dag Koh chang - Reisverslag uit Ban Khlong Hin, Thailand van richardenmarc - WaarBenJij.nu

laatste dag Koh chang

03 Januari 2015 | Thailand, Ban Khlong Hin

vandaag onze laatste dag op Koh Chang. Morgenochtend worden we om 8.20 opgepikt om ongeveer zes uur later in Bangkok aan te komen. We hebben een ander hotel geboekt, het lamphu tree house, kleiner en in een betere buurt. Veel goedkoper dan de heen weg trouwens, toen hebben we 6200 baht betaald. ontzettend opgelicht, omgerekend is dat ruim 150 Euro. Terug gaan we voor 1500 baht, nog geen 40 Euro.
We zijn er nu ook achter dat je hier overal moet afdingen, kan je zomaar de helft schelen :-S
Ons hotel zit aan bailan beach, een rustig stukje een strand verder dan het drukke lonely beach(doet zijn naam geen eer aan B-)).
We zitten nu weer heerlijk bij het zwembad bij Siam resort, heerlijk! We zijn ook twee keer naar het laatste strand Klong Koi geweest, eerste x aan het einde van de middag en gister meteen na het ontbijt.
heerlijk daar, relaxed strand met schaduw door de palmen, ligbedjes en parasols (die heb je op andere stranden niet) en schommels in de bomen, als ivy iets leuk vind is het schommelen :-D.
Ivy doet het echt super en vermaakt zich helemaal.
lekker rennen op het strand, spelen met grotere kinderen, zwemmen, in het zand spelen, ijsjes eten, etcetera, etcetera. af en toe vraag ik me af waar ze de energie vandaan haalt.
Op Klong Koi waren thaise jongeren muziek aan het maken, Ivy rent er naar toe pakt een tamboerijn en gaat heel ritmisch mee klappen. Echt zo mooi, kippenvel.
Ze kreeg een groot applaus en stralen dat ze deed, en met moeite kregen we haar mee. Meer, meer roept ze... <3 Ze is net wakker en heerlijk om te zien wakker worden en gaat ook stuk sneller dan thuis, zwemmen, zwemmen!!!! Daar gaan we weer!! :-D