dalat - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van richardenmarc - WaarBenJij.nu dalat - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van richardenmarc - WaarBenJij.nu

dalat

Door: richardenmarc

24 Januari 2011 | Vietnam, Hanoi

Nog even een berichtje uit Dalat.
Vanmiddag zijn we met een minibus vertrokken uit Mui ne, we hadden gehoopt op wat dagen zon en zee maar helaas...
De afgelopen dagen was het wel warm maar regende het ook wat als gevolg heeft dat we beide zwaar verkouden zijn en niet helemaal fit.
Gisteren dus bustickets gekocht en ze zouden ons om 12.45 ophalen bij het hotel.
Om 12.55 nog niets en hij zou om 13.00 vertrekken bij het bedrijf waar we geboekt hadden dus wij snel een taxi gepakt en we waren nog op tijd.
Die vrouw helemaal flippen dat we te laat waren en snel de bus in moesten, ik laten zien dat we bij het hotel opgehaald moesten worden, maar dat verstond ze opeens niet....
De minibus zat inmiddels al helemaal vol dus we hadden kleine stoeltjes niet naast elkaar, maar toen stuurde ze iemand weg en mochten we toch naast elkaar zitten en kregen een flesje water, toch nog even goedmaken zeg maar...
Het was een mooie rit door de bergen en het zonnetje kwam ook nog even kijken.
Nog even een tussenstop in de bergen waar weer een aapje aan een ketting lag, te zielig....
Rond 18.00 waren we in dalat, de bus stopte bij een hotel waar we meteen maar een kamer hebben genomen, 12 dollar maar en het ziet er prima uit en inclusief ontbijt moregn, het goedkoopste tot nu toe!

Morgenochtend beginnen we aan het deel waar ik het meest naar heb uit gekeken, we gaan vanaf hier naar Saigon op een motor.
We kwamen toen we gingen eten meteen twee easyriders tegen die ons in 3 dagen gaan rondrijden en hopelijk heel veel moie dingen laten zien.
We gaan morgen verder de bergen in naar allerlei plantages e.d.
ook gaan we bij mensen thuis slapen en hopelijk wat olifanten spotten want die schijnen daar rond te lopen.
Het word wel het duurste gedeelte van de vakantie maar ik kijk er zo naar uit!! Ondanks ons "griepje"
Net nog even naar aan apotheek gegaan en verteld wat we hadden, gevolg drie keer per dag vier pillen te gelijk, begin op mijn oma te lijken.... Nu maar hopen dat het helpt!!
Ga nu lekker slapen, morgen 8.00 worden we opgehaald.
Heel veel snotterige groeten van Marc en een dikke kus van mij ( hij is niet besmettelijk:-)!!!!
Liefs Richard en Marc

• 24 Januari 2011 - 20:04

Yvonne Z:

Jammer dat jullie zo pech hebben met het zonnetje en dan nu ook nog snotje verkouden. Gewoon blijven genieten van dat prachtige land.
    Natuurlijk veel plezier op de motor. Dat wordt vast geweldig!
    Groetjes van deze motormuis

• 25 Januari 2011 - 12:15

Papa En Mama:

Wat vervelend dat jullie nu zo verkouden zijn ik hoop dat het gauw beter gaat.Is het leuk met de motors door de bergen papa is nu jaloers hoor,motors he.We horen wel hoe het was in jullie up-date.Dikke kus van ons mam en pap.

• 25 Januari 2011 - 12:16

• 25 Januari 2011 - 12:16

• 25 Januari 2011 - 12:19

Mama:

sorry ik was te ongeduldig.