Aangekomen in Hanoi - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van richardenmarc - WaarBenJij.nu Aangekomen in Hanoi - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van richardenmarc - WaarBenJij.nu

Aangekomen in Hanoi

Door: richardenmarc

13 Januari 2011 | Vietnam, Hanoi

Even een korte update!
We zijn net aan gekomen in ons hotel in Hanoi.
We zijn gesloopt!!
Gistermoregn 8.00 namen we de bus en om 8 uur Nederlandse tijd stapten we het hotel binnen.
24 uur onderweg maar het leken wel 48 uur...
Op zich de vlucht naar Kuala Lumpur viel wel mee, lekker filmpjes gekeken o.a eat, pray, love...
Best wel lekker gegeten naar vliegtuigvoer begrippen,twee maaltijden en twee keer een aantal snacks(de rode wijn was ook best lekker!!)
Alleen toen kwam de overstapin Kuala Lumpur!!! Killing... Dat duurde lang!!!
Het was maar vier uurtjes maar de minuten kropen voorbij... We gate was nog niet bekend en uiteindelijk moesten we nog met een bus naar een ander gebouw waar we uiteindelijk vertrokken.
We zijn gaar, Marc ligt al te snurken.
Het is nu 14.45 in Hanoi.
Ik ga even douchen en dan Marc wekken en de stad in.
Vanavond vroeg slapen! Het bed ligt zo naar me te lonken!!! X R&M

• 13 Januari 2011 - 10:00

Mama:

hoi vakantiegangers,leuk hoor meteen een verslag van de reis.ik ben blij dat jullie er zijn,heb wel de hele dag aan jullie gedacht gister.nu maar even uitrusten en dan genieten van alles wat jullie zien.dikke kus mam en pap.

• 13 Januari 2011 - 15:08

Annemieke & Jos :

Goed om te lezen dat jullie daar (eindelijk) veilig zijn aangekomen. Veel plezier daar!!!!

• 13 Januari 2011 - 17:23

Marry:

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen en nu genieten maar!
    Met Suus gaat het geweldig ze is helemaal thuis hier en vermaakt zich opperbest met nog een klein logeetje maar ook met onze honden kan ze het prima vinden. Geen zorgen dus zij heeft ook vakantie in de Knollentuin.
    Groetjes van osn en hondeknuffel van Suus

• 14 Januari 2011 - 13:16

Manôu:

Jee, jullie zijn heel aangekomen! gelukkig maar, genieten nu! Benieuwd naar de volgende verhalen! Liefs

• 14 Januari 2011 - 14:06

Yvonne:

Fijn dat jullie in elk geval goed zijn aangekomen. Jullie hebben nog weken om bij te komen. Alhoewel zo'n rondreis best vermoeiend is, ook door alle indrukken die je opdoet.
    Geniet er maar van, dan genieten wij langs deze weg een beetje mee!
    Kuzzzzzz

• 17 Januari 2011 - 09:53

Carolien:

Hallo richard en Marc,
    Wat klinkt dat allemaal lekker wat jullie gegeten hebben.Ik hoop dat jullie nog veel leuke dingen gaan meemaken en veel mooie dingen gaan zien en nog meer lekkere hapjes.
    Groetjes uit het verre nederland