zo ver weg komt nu zo dichtbij.... - Reisverslag uit Monnickendam, Nederland van richardenmarc - WaarBenJij.nu zo ver weg komt nu zo dichtbij.... - Reisverslag uit Monnickendam, Nederland van richardenmarc - WaarBenJij.nu

zo ver weg komt nu zo dichtbij....

Door: richardenmarc

08 Januari 2011 | Nederland, Monnickendam

Zoals de meeste wel weten vliegen we woensdag 12.00 naar Hanoi-Vietnam.
Jeetje we gaan al zo snel, in september de tickets gekocht en nu is het bijna zo ver!!
Ik heb er zin in, en Marc natuurlijk ook! We hebben er zin in en zijn er aan toe. Een aantal drukke maanden, een nieuw huis, grote verbouwing en heel veel en hard gewerkt. Gisteren mijn laatste werkdag en nu nog lekker de tijd om de tassen in te pakken en de laatste dingen te regelen, Marc moet tot woensdag nog werken, dat is minder maar we hebben iets om naar uit te kijken natuurlijk.
Het leek zo ver weg, maar komt nu zo dichtbij.
Sinds vandaag echt spanning in mijn lijf, wat gaan we beleven...
We gaan in ieder geval van elk moment genieten en heel veel mooie herinneringen mee naar huis nemen.

• 10 Januari 2011 - 21:22

Yvonne Z:

Geniet ervan mannnen, jullie hebben het verdiend. Ik ga jullie zeker volgen. Leuk! xxx

• 11 Januari 2011 - 15:49

Jan En Riet:

Veel plezier en een fijne vakantie toegewenst. We kijken uit naar jullie verhalen daar.

• 12 Januari 2011 - 20:33

Jessie:

Veel plezier op jullie reis. Ik kijk uit naar alle verhalen die jullie hier op de blog komen posten!!
    Tot binnenkort
    xXx